Sebenarnya Aku Bukan Blogger (SABB)

Assalamualaikum da Salam Sejahtera,

Dah lama aku tak menaip di ruangan blog. Bahkan post post yang lepas aku dah delete. Sebab apa ? Entah mugkin aku nak hilangkan kisah yang lalu dan buat sesuatu yang baru. Ye la tu Ana oi. Propa je. Hahahaha

Zaman aku start serious main blog ni adalah masa aku usia dalam 16 tahun. Then aku on off on off. Sebab aku malas and also kekangan masa. Sebab belajarkan. Hehehe. Tapi skang pun aku tak la tua mana pun. Masih lagi usia 20an.

To be honest la, masa zaman aku aktif blog ni, aku rasa masa itu adalah zaman meriah para blogger. Maksudnya, para blogger ni sume aktif. Join itu ini, blogwalking la n macam macam lagi. Tapi itulah, trend hanya trend. Tak kekal lama. Siapa yang hardcore je boleh teruskan. Pada siapa yang macam aku ni, sekejap jela kot. Tapi serious kalau buat betul betul, dengan aktif blog sahaja, kau boleh generate income.

Actually aku persoalkan apa tujuan aku buat blog ni. Adakah nak buat macam diari luahan hati or tempat kau nak kerja visitor supaya nuffnang or apa apa ads kau letak boleh capai tinggi. Banyak sekarang nni aku tengok mereka jadikan blog ni sebagai satu ruangan untuk menghebahkan cerita sensasi yang belum tentu betul ke tidak. Sebab apa ? Sebab tarik visitor. Well patut ke ? Aku tak kata aku ni baik sangat tapi entah. Rasa macam alahai.... Well setiap orang berhak nak buat apa. terpulang. Hehehe

Well now, aku rasa macam nak aktif blog kembali. What should i share and story kat blog ? Boleh tak nak syok sendiri (ss) or patut aku share something informative ? Well entah. Hahaha aku tak decide apa apa. But mostly syok sendiri. Hahahaha

Aku rasa ni je kot aku nak bebel. Serious takde idea. Hahaha

The end.

No comments: